Producatorii de masini au descoperit un nou segment de piata care creste rapid, SUV-urile mici de oras, iar Mokka este cel mai nou produs. Principalul motiv ar fi pretul, Mokka costa de la 16.800 euro cu TVA.
Opel aduce in segmentul B un SUV de 4,28 metri lungime, care ofera spatiu suficient pentru 5 pasageri.
Gama de motorizari este restransa, 1,6 litri benzina 115 CP tractiune fata, 1,4 benzina 140 CP tractiune integrala si 1,7 litri diesel 130 CP tractiune fata sau integrala. Versiunea diesel poate fi comandata cu transmisie manuala sau automata in 6 trepte.
Cel mai scump model este dieselul cu Start-Stop, cutie automata, tractiune integrala, in echiparea Cosmo, 24.300 euro cu TVA.
Modelul de test a fost cu propulsorul pe benzina de 140 CP cu Start-Stop, tractiune integrala si cutie manuala in 6 trepte. Cu echiparea Cosmo, pretul acestuia ajunge la 22.300 euro cu TVA.
Consumul urban a variat intre 7,5% si 9,5% in functie de trafic, iar cel extraurban a fost de 6,6% la viteze intre 70 km/h si 110 km/h pe DN1.
Mokka este un SUV placut, cu un parbriz imens asemanator cu cel din monovolume, este o masina care ar putea sa se adreseze acelorasi clienti, persoane care vor sa mearga in vacanta si sa se simta in siguranta intr-o masina mai inalta. Portbagajul nu este foarte mare, are 360 de litri, insa pare suficient pentru o minivacanta. Cu bancheta spate rabatata, capacitatea de incarcare urca la 1.372 litri.
Desi nu este o masina pentru soferii sportivi, motorul de 140 CP ar putea sa ii satisfaca, in treapta a doua motorul turbo pe benzina poate atinge 80 km/h. Cu acest motor, Mokka ajunge la 100 km/h in 9,8 secunde si la o viteza maxima de 190 km/h.
Unul din punctele forte ale lui Mokka este stabilitatea. Dupa cateva viraje abordate in viteza, masina si-a pastrat traiectoria, iar sistemele electronice nu au fost nevoite sa