Patru utilaje de deszăpezire, administrate de societatea băcăuană UMB, au fost reţinute de Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Iaşi (DRDP) pentru Secţia Drumuri Naţionale Botoşani (SDN). Deşi contractul de deszăpezire s-a finalizat pe 15 martie, oficialii ieşeni au ales să păstreze, cu titlu gratuit, câteva utilaje pentru judeţ, pentru această perioadă.
„Am preferat să ne luăm o măsură de siguranţă”, a spus Ovidiu Laicu, şeful DRDP.
Pentru activităţile de deszăpezire din acest sezon, UMB are de primit 3,5 milioane lei, în ciuda proastei gestionări a activităţii.
Societatea s-a prezentat în judeţ fără autofreze şi cu utilaje învechite, echipate deficitar. În decembrie, drumurile naţionale au fost închise pentru mai mult de o săptămână, autofrezele SDN, vechi de peste 50 de ani, nefăcând faţă volumului de muncă.
Patru utilaje de deszăpezire, administrate de societatea băcăuană UMB, au fost reţinute de Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Iaşi (DRDP) pentru Secţia Drumuri Naţionale Botoşani (SDN). Deşi contractul de deszăpezire s-a finalizat pe 15 martie, oficialii ieşeni au ales să păstreze, cu titlu gratuit, câteva utilaje pentru judeţ, pentru această perioadă.
„Am preferat să ne luăm o măsură de siguranţă”, a spus Ovidiu Laicu, şeful DRDP.
Pentru activităţile de deszăpezire din acest sezon, UMB are de primit 3,5 milioane lei, în ciuda proastei gestionări a activităţii.
Societatea s-a prezentat în judeţ fără autofreze şi cu utilaje învechite, echipate deficitar. În decembrie, drumurile naţionale au fost închise pentru mai mult de o săptămână, autofrezele SDN, vechi de peste 50 de ani, nefăcând faţă volumului de muncă.