Hornbach Holding, unul dintre principalii operatori de magazine de bricolaj din Europa, a inregistrat o crestere usoara a cifrei de afaceri aferente anului financiar trecut. Astfel, business-ul concernului pe perioada 1 martie 2012 - 28 februarie 2013 a crescut cu 0,8%, la 3,229 milioane de euro.
Vanzarile realizate in cele 138 de magazine operate de cel mai mare subgrup din cadrul Hornbach Holding, Hornbach Baumarkt, in Europa, au inregistrat o crestere usoara, de 0,6%, la 3,020 milioane euro. Din aceasta, vanzari in valoare de 1,741 milioane euro (plus 0,7%) au fost obtinute in Germania, iar restul de 1,279 milioane euro (plus 0,6%) pe celelalte piete din Europa.
„Asa cum am anticipat, Hornbach a resimtit in al doilea semestru al anului financiar efectele recesiunii si neincrederii cauzate la nivel european de criza datoriilor. Consumul s-a redus puternic pe durata anului 2012 in multe tari europene. La aceasta s-au adaugat restrangerile din sectorul constructiilor si imobiliar”, a declarat Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Holding AG.
In Romania, Hornbach este prezent din 2007 si dispune de cinci magazine de materiale de constructii si gradinarit cu o suprafata totala de peste 77.000 metri patrati, avand 635 de angajati. Magazinele sunt localizate in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), Brasov si Timisoara
Grupul Hornbach, fondat in 1877, este o afacere de familie si se numara printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si gradinarit din Europa.
Cotata la Bursa din Frankfurt inca din 1987, compania activeaza in 9 tari europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), operand 138 magazine.
Pe piata locala, compania concureza cu retailerii Praktiker, Dedeman, Bricostore, Obi. @N_P