AUDIENȚĂ. Pijamale, a doua piesă jucată de Mihai Bendeac la Teatru TV a avut o audiență mai mică decât săptămâna trecută. Antena 1 a fost, cu Teatru TV, pe locul patru la nivel național și pe doi la orașe.
Distanța dintre Pro TV și Antena 1 a fost mai mare mai ales în prima parte a piesei, când Bendeac s-a intersectat cu Serviciul Român de Comedie, emisiune care a înregistrat un record de când este difuzată.
Paginademedia.ro vă prezintă datele de audiență ale serii de ieri:
Pe intervalul Teatru TV cu Mihai Bendeac:
LA NIVEL NAȚIONAL: Aproape 860.000 de români au văzut, în fiecare minut, piesa lui Bendeac de pe Antena 1, cu aproape 100.000 mai puțini decât săptămâna trecută. Antena 1 a fost pe locul patru, după Pro TV, Kanal D și Acasă TV.
LA NIVEL URBAN: Ca și la prima piesă, Bendeac a stat mai bine la orașe: locul doi, după Pro TV, cu 512.000 de orășeni pe minut. Săptămâna trecută, se apropia de 600.000.
SEGMENTUL COMERCIAL: Din publicul lui Bendeac, 285.000 de telespectatori erau din segmentul 18-49 de ani (5,3 rating). În intervalul emisiunii, pe Pro TV erau 401.000 persoane din targetul comercial (7,3 rating).
Audiența posturilor TV, miercuri, 20 martie, pe intervalul Teatru TV (20.27-21.47):
Serviciul Român de Comedie a înregistrat, ieri, cea mai bună audiență la nivel urban de când este difuzată emisiunea: aproape un milion de telespectatori pe minut, din orașe. La nivel național, SRC s-a apropiat de 1,8 milioane de români în fiecare minut.
Din segmentul comercial (18-49 de ani), SRC a atras 491.000 de telespectatori pe minut (9 rating pe segment). Antena 1 avea 243.000 de persoane din acest target.
Pe intervalul Serviciului Român de Comedie, Antena 1 (care avea Teatru TV) a fost pe locul patru în topul audiențelor, pe toate targeturilor: urban, național și 18-49 de ani.
Audiența posturilor TV, m