Counter-Strike: Global Offensive este jocul care s-au vândut cel mai bine, în ultimele 12 luni, în România, potrivit companiei Computer Games, care rulează afaceri de 1,8 milioane de euro, triplu comparativ cu anul anterior.
Recesiunea e o circumstanță favorizantă pentru jocurile video: tot mai mulți români și-au scăzut bugetele pentru ieșiri în oraș și vacanțe și aleg să rămână în apartamente și să se distreze ieftin jucând un joc pe calculator sau la consolă. Efectul: afacerile ComputerGames.ro au crescut de peste trei ori în 2012, până la 1,8 mil. euro
Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) costă 10 euro și a fost unul dintre titlurile care s-a vândut cel mai bine pe ComputerGames.ro, site-ul nr. 1 de jocuri din România, în 2012. Topul celor mai vândute jocuri video este completat de Guild Wars 2, Diablo 3, The Elder Scrolls 5: Skyrim și FIFA 13, care costă circa 40 de euro fiecare.
Compania românească este unul dintre cei trei parteneri mondiali de distribuție ai Valve Software, producătorul jocului CS: GO. Acesta a fost cumpărat de 200.000 de utilizatori prin intermediul ComputerGames.ro, compania acoperind, prin redistribuitori, 18 țări din Europa de Est, Grecia, Orientul Mijlociu și nordul Africii.
“În total, în România există peste 500.000 de jucători de Counter-Strike, însă doar un mic procent dintre aceștia a trecut la noua versiune, Global Offensive. Comunitățile de Diablo 3 și Guild Wars 2 sunt formate din câte 20.000 de jucători, iar FIFA 13 a strâns peste 10.000 de împătimiți pe plan național”, a declarat Silviu Stroie, CEO ComputerGames.ro.
Pe lista jocurilor care vor înregistra vânzări bune în 2013 se numără StarCraft 2: Heart of The Swarm, Crysis 3, SimCity și Defiance. De asemenea, Counter-Strike: Global Offensive se va menține în topul preferințelor utilizatorilor ComputerGames.ro. @N