Tarom urmareste imbunatatirea rezultatului contabil in medie cu 100 milioane lei in fiecare an si atingerea de profit incepand din anul 2015. Vezi cum vrea compania sa realizeze acest obiectiv.
Programul prevede in medie o imbunatatire anuala a rezultatului cu aproximativ 100 mil. lei, pornind de la o pierdere preliminara si neauditata de 236 milioane lei in 2012 pana la obtinerea unui profit de 173 milioane lei in 2016.
Conducerea companiei estimeaza urmatoarele rezultate in ceea ce priveste numarul de pasageri si gradul de incarcare, in perioada 2013-2016:
Planul de management prevede urmatoarele actiuni cheie:
Optimizarea politicii comerciale a companiei
Pentru a indeplini principalul obiectiv al companiei, acela de a atinge profit in 2015, este necesara introducerea unei noi politici comerciale, mult mai dinamice si mai proactive. Proiectele din zona comerciala au ca scop cresterea gradului de incarcare pentru a atinge normele standard din industrie, revizuirea orarelor si a retelei de zboruri in functie de cererea existenta pe piata, diversificarea si imbunatatirea serviciilor, diversificarea pachetelor turistice oferite.
Tarom va introduce un sistem automat de gestionare a profitabilitatii rutelor si va implementa un nou mecanism, mai eficient, de stabilire a preturilor.
Se va pune accent pe vanzarile online efectuate pe site-ul www.tarom.ro, iar pentru impulsionarea vanzarilor prin agentiile proprii se va introduce o schema unica a comisioanelor din vanzari, ce va include recompense pentru depasirea nivelului de vanzari tinta.
Tintele se vor stabili lunar, prin raportarea la anii anteriori, iar comisioanele de recompensa se vor aplica pentru toate sumele ce depasesc tintele lunare. Prin introducerea acestei scheme de recompensare, se urmareste o crestere a vanzarilor cu