Foto: Sebastian Tătaru, Mediafax Foto
AUDIENȚE. Meciul de fotbal Ungaria – România a fost depășit, “la scor”, de show-ul Românii au talent, de pe Pro TV. Pe intervalul în care s-a intersectat cu emisiunea de pe Pro TV, meciul a avut o audiență medie de aproape 2,9 milioane de români pe minut, la peste două milioane de persoane în urma Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de sâmbătă seara, separat pe fiecare emisiune, dar și pe intervalul în care Românii au talent și meciul Ungaria – România au fost la bătaie directă (21.30-22.55). În acel intervalde intersecție, pe Antena 1 era filmul indian Prietenii mei elefanții, pe Acasă rula Inimă de țigan, iar Kanal D avea Roata norocului și Pe banii părinților, cu Ernest.
Ce s-a întâmplat pe intersecția Ungaria – România – Românii au talent:
LA NIVEL NAȚIONAL. Pe intervalul în care meciul și show-ul au concurat direct, la Pro TV se uitau peste cinci milioane de români în fiecare minut. Pe meciul Ungaria – România erau aproape 2,9 milioane de români. Filmul indian Prietenii mei elefanții era pe patru, cu 440.000 de telespectatori.
LA NIVEL URBAN. Și la nivel urban, Românii au talent a câștigat meciul: aproape 2,8 milioane de orășeni pe minut la Pro TV, cu un milion mai mult decât la meciul Ungaria – România, de pe TVR 1.
SEGMENTUL COMERCIAL. În intervalul de concurență directă, Românii au talent era văzut de 1,65 milioane de persoane între 18 și 49 de ani (29,9 rating). La meci erau 796.000 de telespectatori din targetul comercial. Filmul indian Prietenii mei elefanții a prns mai puțin la publicul tânăr: 125.000 de persoane între 18 și 49 de ani.
Audiența posturilor TV vineri, 22 martie, pe intervalul în care s-au intersectat Românii au talent (Pro TV), meciul Ungaria – România (TVR 1) și filmul Prietenii mei elefanții, de pe Antena 1 (21.30-22.55):
Audiențele programelor, pe i