În intervalul în care cele două programe s-au intersectat, talent-show-ul de la Pro TV a înregistrat 26,5 puncte de rating, iar meciul de la TVR 1 a bifat doar 16 puncte de rating la nivel urban.
Potrivit paginademedia.ro, „Românii au talent“ a fost urmărit de 5.017.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional, şi 2.777.000 de telespectatori la nivel urban, spre deosebire de meciul România-Ungaria, de pe TVR 1, ce a înregistrat un public de numai 2.860.000, respectiv, 1.680.000 de persoane.
Emisiunea de pe Pro TV a atras un public preponderent tânăr. Din totalul de 5,2 milioane de români care s-au uitat la emisiune în fiecare minut, 1,64 milioane de telespectatori se încadrau în segmentul de vârstă 18 şi 49 de ani.
Acesta a fost cel mai ridicat scor pe care talent-show-ul l-a înregistrat pe segmentul comercial, pe locul secund clasându-se meciul România-Ungaria, cu 525.000 de telespectatori pe publicul comercial.