Emisiunea "Românii au talent" de vineri, a fost cea mai vizionată ediţie de la lansare şi până în prezent la nivelul publicului comercial, potrivit televiziunii.
Astfel, emisiunea "Românii au talent", difuzată vineri seară, este pe locul al treilea ca audienţă în istoria monitorizării TV, după meciurile Rapid - Steaua şi Middlesbrough - Steaua din Europa League (Cupa UEFA) din 2006, informează un comunicat al Pro TV remis MEDIAFAX.
În minutul de maximă audienţă de la 21.08 emisiunea era urmărită de peste 6 milioane şi jumătate de români, iar în minutul de la 22. 32, show-ul de la Pro TV înregistra pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinde între 18 şi 49 de ani, un vârf de audienţă de 37,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă uriaşă de 61,9% cota de piaţă.
Show-ul "Românii au talent"a fost detaşat la nivelul tuturor categoriilor de public. Audienţa medie înregistrată de emisiunea Românii au talent difuzată între 20.30 şi 22.57 a fost, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, una record de 29,7 puncte de rating şi a atins o cotă de piaţă de 52,1 procente. Pe "podium" au mai urcat TVR1 cu 9,5 puncte de rating şi 16,6% cotă de piaţă, iar pe locul al treilea postul Acasă cu 2,3 puncte de rating şi 4,0% cotă de piaţă. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al patrulea, după ProTV, TVR1 şi postul Acasă, înregistrând o audienţă de 13 ori mai mică faţă de cea a postului lider, ProTV, doar 2,2 puncte de rating şi 3,9% cotă de piaţă.
Clasamentul rămâne neschimbat şi pe întreg publicul din mediul urban. ProTV s-a instalat confortabil pe primul loc cu 27,0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 44,2%, fiind urmărit pe tot parcursul emisiunii de aproape 3 milioane de telespectatori, urmat de TVR1 cu 10,8 puncte de rating şi 17,7% cotă de piaţă, de postul Acasă şi abia apoi de Antena 1 care a obţinut o a