Cine ar fi crezut că după ani de rock ‘n‘roll, gălăgie, aglomeraţie, fum şi spriţ aleg ciclismul, îndeletinicire practică, nepoluantă, sănătoasă. Nu orice fel de biciclişti ci participanţi la competiţii de profil, unii răsplătiţi cu lauri. Cine ar fi crezut că după ani de rock ‘n‘roll, gălăgie, aglomeraţie, fum şi spriţ aleg ciclismul, îndeletinicire practică, nepoluantă, sănătoasă. Nu orice fel de biciclişti ci participanţi la competiţii de profil, unii răsplătiţi cu lauri.
Doru Borobeică chitaristul bass al trupei Iris, participă din tinereţe la concursuri de ciclism pe şosele. Apropiat de acest sport, puţini ştiu că Boro (50 de ani) este director sportiv la secţia de profil la clubului bucureştean Mazicon.
Conform sintagmei ”Rock-ul i-a îndoit mijlocul”, Borobeică mai participă la competiţii, însă la cele de amatori şi investeşte masiv în hobby-ul său. Cel mai scump Boromobil al său este o bicicletă unicat, făcută la comandă în Statele Unite, ce cântăreşte toată 6,81 kilograme , a fost făcută pentru ciclistul german Johannes Frohlinger şi costă circa 15.000 dolari.
*După 11 ani de mers în cârje datorită unui stupid accident de motocicletă, Adrian Igrișan (Cargo, foto jos), defilează iar pe ”două roți”.
Adrian Igrișan ”Baciul” s-a arătat călare pe bicicletă la Ziua Europeană fără maşini, manifestare ce a avut loc la Arad, dar şi la Maratonul Făgetului în calitate de participant. După accidentul de motocicletă suferit în 2001, în timpul unei parade a a suportat mai multe operaţii, osul piciorului fiind rupt în mai multe locuri.
*Adrian Kiseleff (28 ani, foto dreapta) de la Compact este câştigător al mai multor competiţii profesioniste de ciclism pe şosea pem plan naţional. Ginerele lui Leluţ Vasilescu, veteranul baterist al formaţiei, Adrian conduce şi un forum al practicanţilor şi, când se plictiseşte acasă, mai propune câte o tură pe