„Adevărul“ este de patru ani pe Facebook şi astăzi îşi aniversează debutul în lumea social media. Mai mult, acest ziar este primul care a debutat pe ceea ce avea să fie cea mai mare reţea socială din lume. Acum, patru ani mai târziu, veştile sunt dintre cele mai bune.
Pe 24 martie 2009, „Adevărul“ a debutat pe o reţea socială prea puţin cunoscută la vremea aceea în România (în comparaţie cu ce a ajuns). Este vorba de Facebook şi de intrarea ziarului fondat în secolul 19 în lumea socială, în social media. Astăzi, patru ani mai târziu, „Adevărul“ are peste 90.000 de fani (şi numărul creşte) pe care i-a atras şi ţinut aproape în mod natural. Mai mult, pagina ziarului este prima din România pe Facebook în categoria „ştiri generale“.
Ce i-a ţinut aproape pe cititori? În primul rând, informarea. Internetul este important, iar dacă nu eşti pe Facebook, nu exişti, se tot spune în ultimii ani. „Adevărul“ este în această lume digitală şi îşi ţine fanii aproape prin prezentarea noutăţilor, curiozităţilor şi faptelor interesante. Apoi, pagina de Facebook este masa la care stă ziarul şi stau cititorii pentru a comunica şi pentru a a se cunoaşte unii pe alţii. Un al treilea lucru pe care „Adevărul“ îl aduce pe Facebook este conţinutul aparte: promovează lucrurile frumoase, interesante, nu banalitatea şi senzaţionalul sau lucrurile monotone.
Pagina de brand, cum este „Adevărul“ pe Facebook, nu este despre a republica ceea ce se întâmplă deja pe site, ci de a duce acel conţinut la un nou nivel. În acest scop a venit şi aplicaţia pentru Facebook, lansată de curând. Foto „Adevărul“ - de 4 ani pe Facebook
Vremurile nu stau pe loc. Ziarul „Adevărul“ a apărut în vremea presei tipărite, presei trimise prin corespondenţă şi a rezistat ca atare zeci de ani. Acum, când mediul digital este cel mai atractiv şi reţelele sociale noile forumuri de discuţie, „Adevărul“ es