Zynga, unul dintre cei mai mari producători de jocuri pentru Facebook, nu mai obligă utilizatorii să işi folosească login-ul de pe pe celebra reţea de socializare.
Cândva în topul celor mai populare experienţe sociale de pe Facebook, numărul de utilizatori al jocurior Zynga a scăzut vertiginos. Compania a început să aibă probleme financiare în anii precedenţi, după ce mai multe continuări ale unor jocuri sociale de mare succes nu au atins ţintele de jucători şi profit. Aceste evenimente neplăcute au dus la îndepărtarea de Facebook, ajungând acum să renunţe complet la conturile reţelei, potrivit Playtech.ro.
Citeşte şi Un investitor rus în acţiuni Facebook crede că reţeaua de socializare va rezista 100 de ani
Dacă intraţi pe Zynga.com, veţi putea în continuare să jucaţi orice titlu disponibil, folosind clasica metodă integrată prin Facebook, însă acest lucru poate fi ocolit. Puteţi acum să jucaţi şi cu un simplu cont Zynga. Dezavantajele sunt însă evidente: nu veţi mai avea acces la lista de prieteni si va trebui să o repopulaţi cu alţi prieteni care folosesc această metodă de conectare. Având în vedere că dependenţa de Facebook este vazută ca principalul motiv pentru regresul companiei, această decizie este o soluţie de a mulţumi investitorii.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Zynga, unul dintre cei mai mari producători de jocuri pentru Facebook, nu mai obligă utilizatorii să işi folosească login-ul de pe pe celebra reţea de socializare.
Cândva în topul celor mai populare experienţe sociale de pe Facebook, numărul de utilizatori al jocurior Zynga a scăzut vertiginos. Compania a început să aibă probleme financiare în anii precedenţi, după ce mai multe continuări ale unor jocuri sociale de mare succes nu au atins ţintele de jucători şi profit. Aceste evenimente neplăcute au dus la îndepărtarea de Facebook, ajungând acum să renunţe complet