Producătorii auto chinezi încearcă de câţiva ani să-şi vândă maşinile în Europa, cu destul de puţin succes, cel puţin până acum.
Odată cu intrarea iminentă a Qoros în Europa, maşină chinezească concepută de nemţi despre care am mai scris aici, ofensiva producătorilor chinezi pe vechiul continent asr putea lua amploare. Până acum, tentativele celor de la Geely, Byd şi Great Wall de a penetra piaţa europeană sunt mai degrabă timide, asta când nu s-au soldat cu eşecuri. Iată o selecţie a modelelor chinezeşti care au ajuns în Europa, într-o selecţie a francezilor de la Turbo.
Qoros 3 va ajunge în Europa de Est la finalul acestui an, iar în Europa Occidentală în 2014. Maşina a fost arătată la salonul de la Geneva din martie şi este o nouă tentativă a celor de la Chery (de data asta s-au aliat cu fondul de investiţii Israel Corporation) de a intra pe piaţa din Europa.
Mai mult pe Economica.net
Producătorii auto chinezi încearcă de câţiva ani să-şi vândă maşinile în Europa, cu destul de puţin succes, cel puţin până acum.
Odată cu intrarea iminentă a Qoros în Europa, maşină chinezească concepută de nemţi despre care am mai scris aici, ofensiva producătorilor chinezi pe vechiul continent asr putea lua amploare. Până acum, tentativele celor de la Geely, Byd şi Great Wall de a penetra piaţa europeană sunt mai degrabă timide, asta când nu s-au soldat cu eşecuri. Iată o selecţie a modelelor chinezeşti care au ajuns în Europa, într-o selecţie a francezilor de la Turbo.
Qoros 3 va ajunge în Europa de Est la finalul acestui an, iar în Europa Occidentală în 2014. Maşina a fost arătată la salonul de la Geneva din martie şi este o nouă tentativă a celor de la Chery (de data asta s-au aliat cu fondul de investiţii Israel Corporation) de a intra pe piaţa din Europa.
Mai mult pe Economica.net