Cel mai mare producător de cosmetice din România, firma clujeană Farmec, existentă încă de pe vremea comuniştilor, lansează noi produse din gama Triumf (apărut din anii 80) şi Nufăr (vechi de 45 de ani). O altă noutate constă în crearea unei grupe de produse care se bazează pe formule biodegradabile, cu extract de muşeţel, pH neutru şi un parfum hipoalergenic. C
Produsele de curăţenie folosite în perioada comunistă se reînoiesc. Cunoscutele mărci clujene Trimf şi Nufăr se găsesc şi în zilele de azi, dra într-o formulă diferită de cea de acum trei decenii.
Produsele nu au coloranţi şi sunt disponibile în ambalaje reciclabile.
Gama Triumf are astăzi 5 produse, iar gama Nufăr nu mai puţin de 17 produse.
„Produsele tradiţionale din gama Nufăr - detartranţii, produsele pentru igiena băii, produsele pentru suprafeţe şi produsele pentru ţesături, au acţiune rapidă, sunt foarte eficiente şi pot fi identificate foarte uşor la raft datorită culorilor plăcute ale noilor ambalaje.
Produsele din gama Triumf, cu un istoric de peste 30 de ani, sunt cunoscute pentru formulele ultra-active pentru curăţarea bucătăriei, au timpi scurţi de acţiune şi sunt foarte eficiente pentru curăţarea suprafeţelor zonelor de gătit din bucătărie. Toate au acum ambalaje noi şi moderne, cu protecţie pentru copii“, se arată în comunicatul trimis de firma clujeană Farmec.
„Nufăr este primul produs românesc de curăţat. A fost lansat în urmă cu 45 de ani“, spune Magda Miclăuş, PR-ul firmei.
Firma clujeană, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, care ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.