Numai cine nu vrea să facă business poate ignora , în România, întreprinderile mici şi mijlocii. Nu este cazul societăţilor de asigurare care lansează din ce în ce mai multe produse dedicate acestui segment.
Omniasig VIG a lansat zilele trecute o poliţă de asigurare complexă dedicată exclusiv societăţilor mici şi mijlocii din România. Segmentul IMM reprezintă o zonă caldă de „acţiune” care va atrage, probabil din ce în ce mai mulţi jucători. Deja pe piaţă există un produs dedicat lansat de Coface şi o poliţă ce urmează a fi lansată de Astra Asigurări. Mihai Tecău(foto), preşedintele Omniasig, explică şi motivul pentru care IMM-urile nu pot fi ignorate. “Firmele mici şi mijlocii reprezintă peste 99% din totalul companiilor din economie. Multe dintre acestea au dezvoltat afaceri stabile prin muncă şi eforturi consistente şi ar fi de neconceput ca evenimente neprevăzute să afecteze bunul mers al acestora.”, explică şeful Omniasig. De altfel, societatea pe care o reprezintă are tradiţie în acest domeniu. Poliţa pentru IMM-uri concepută de BCR Asigurări(astăzi parte din Omniasig) a fost un dintre primele de acest tip din România şi a primit mai multe premii. “Ne-am propus creşterea portofoliului pe segmentul IMM, de aceea am creat acest produs dedicat, îmbunătăţind un produs din trecut care a fost foarte bine primit de mediul de afaceri”, mai spune Tecău.
Ce se asigură,cum se stabilesc preţurile şi cine poate accesa poliţa
Asigurarea Afaceri Mici şi Mijlocii de la Omniasig este un produs destinat firmelor de comerţ şi prestări servicii, agenţiilor de turism, hotelierilor, cabinetelor medicale, farmaciilor, agenţiilor imobiliare, centrelor sportive şi de fitness, prin care Omniasig VIG preia în asigurare: clădirile şi conţinutul acestora; riscul de pierderi de profit din exploatare, rezultate din întreruperea activităţi