Săptămâna trecută, a circulat zvonul că celebrul Nicolae Boitor, încă director al DGASPDC Maramureş, a avut încă un accident de maşină, în timp ce se întorcea de la Sighetu Marmaţiei. Pe lângă faptul că şi-ar fi făcut “zob” Wolksvagen-ul Jetta, maşină de serviciu, accidentul lui Boitor şi întrebările noastre au scos la iveală o poveste şi mai gravă: pare-se că directorul DGASPDC şi-ar renova casa pe care o ridicat-o folosind copiii din sistem, dar şi maşinile instituţiei pentru a transporta materiale de construcţii din Ucraina. Boitor neagă toate acuzaţiile.
Celebrul şi eternul Nicolae Boitor a transformat Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Maramureş DGASPDC într-o moşie proprie, pe care o gestionează după bunul plac şi propriile-i interese, cu atitudine de vătaf. Potrivit unor zvonuri, la finele săptămânii trecute, Boitor a avut încă un accident, unde, pe drumul ce leagă Sighetu Marmaţiei de Baia Mare, maşina instituţiei, un Wolksvagen Jetta, s-a făcut zob, dar între timp ar fi fost “cosmetizat”, încât numai o dungă firavă mai aminteşte de întâmplarea de vineri. Povestea accidentului a deschis însă o adevărată cutie a Pandorei. Jurnalistic, ne-am întrebat de unde s-a întors Boitor, pentru că, din datele noastre, nu fusese la niciunul dintre centrele din Sighet. Aşa am aflat o altă poveste: drumurile sale peste Deal şi chiar dincolo de podul peste Tisa, în Ucraina, sunt extrem de dese. Motivul? Casa din Gârdani, ridicată folosind copiii din sistem, poveste prezentată pe larg la vremea respectivă şi de GAZETA, are nevoie de reparaţii şi modernizare, iar materialele de construcţii din Ucraina sunt mai ieftine.
Aşa că, potrivit unor surse informate, Jetta, cu numărul MM 25 CJM, maşina lui Boitor, şi două microbuze care aparţin unor centre din Sighet, ar trece frecvent peste graniţă: MM 09 WPS ş