Trenurile care fac legătura cu Bucureştiul au avut luni întârzieri de aproximativ 130 de minute, din cauza hoţilor care au furat cabluri şi relee, între staţiile Buftea şi Periş, traficul feroviar fiind reluat după ce echipele de intervenţie ale CFR au înlocuit componentele feroviare.
Purtătorul de cuvânt al CFR, Oana Brânzan, a declarat pentru MEDIAFAX că furtul de componente feroviare dintre staţiile Buftea şi Periş a fost sesizat luni dimineaţă.
Trenurile care trebuiau să ajungă la Bucureşti au fost oprite în apropierea staţiei Buftea până la remedierea defecţiunilor.
Echipele de intervenţie ale CFR au înlocuit componentele feroviare furate şi au remediat defecţiunile la instalaţiile de dirijare a traficului, la ora 8.10 fiind reluată circulaţia pe un fir, iar de la ora 9.26 şi pe celălalt fir, a precizat Oana Brânzan.
Din cauza furtului de componente feroviare, trenurile care trebuiau să ajungă în Bucureşti au avut întârzieri de aproximativ 130 de minute, a mai spus Oana Brânzan.
Trenurile care fac legătura cu Bucureştiul au avut luni întârzieri de aproximativ 130 de minute, din cauza hoţilor care au furat cabluri şi relee, între staţiile Buftea şi Periş, traficul feroviar fiind reluat după ce echipele de intervenţie ale CFR au înlocuit componentele feroviare.
Purtătorul de cuvânt al CFR, Oana Brânzan, a declarat pentru MEDIAFAX că furtul de componente feroviare dintre staţiile Buftea şi Periş a fost sesizat luni dimineaţă.
Trenurile care trebuiau să ajungă la Bucureşti au fost oprite în apropierea staţiei Buftea până la remedierea defecţiunilor.
Echipele de intervenţie ale CFR au înlocuit componentele feroviare furate şi au remediat defecţiunile la instalaţiile de dirijare a traficului, la ora 8.10 fiind reluată circulaţia pe un fir, iar de la ora 9.26 şi pe celălalt fir, a precizat Oana Brânzan.
Din ca