AUDIENȚE. A doua ediție a emisiunii România dansează, de pe Antena 1, a fost pe primul loc după media audienței emisiunii, atât la nivel național, cât și la orașe și pe publicul comercial.
Față de săptămâna trecută, când a fost lider pe toată durata emisiunii, de această dată România dansează a fost depășită pe intersecția cu filmul Teroare în Paris, de pe Pro TV și cu Ochii din umbră (Kanal D). După ce filmul s-a terminat, audiența Antena 1 a crescut.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiența celei de-a doua ediții România dansează:
LA NIVEL NAȚIONAL. La România dansează s-au uitat 2,1 milioane de români în medie în fiecare minut. Pe intervalul show-ului jurizat de Mihai Bendeac și CRBL la Pro TV erau 1,86 milioane de telespectatori.
LA NIVEL URBAN. Aproape 1,3 milioane de telespectatori ai concursului de dans au fost din mediul urban. Pe intervalul emisiunii, pe Pro TV erau puțin peste un milion de orășeni în fiecare minut.
SEGMENTUL COMERCIAL. România dansează a fost pe primul loc și pe targetul comercial (o noutate față de săptămâna trecută). Astfel, Antena 1 avea 741.000 de telespectatori pe minut între 18 și 49 de ani pe intervalul concursului (13,4 rating pe segment). La Pro TV se uitau 618.000 de persoane din segmentul comercial (11,1 rating).
Audiența posturilor TV duminică, 24 martie, pe intervalul emisiunii România dansează:
Dacă după media emisiunii concursul a fost pe primul loc, pe intersecția cu filmul Teroare în Paris (Pro TV) și cu Ochii din umbră (Kanal D) clasamentul a fost diferit.
La nivelul întregii țări, pe primul loc a fost Kanal D, cu Ernest, urmată de Pro TV, cu filmul și apoi de România dansează.
La nivel urban, pe intersecția cu filmul de pe Pro TV, Antena 1 a fost pe locul doi, la o diferență de 40.000 de telespectatori în urma producției Teroare în Paris.
Audiența p