Cea de-a doua ediţie a show-ului „România Dansează“ a fost din nou emisiunea preferată a publicului, iar postul Antena 1 a fost lider de audienţă duminică seara.
Emisiunea de la Antena 1 a fost lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor de public: all urban, naţional, 18-49 Urban, 18+ urban şi 15-54 urban, reuşind să înregistreze o cotă de piaţă de 33,2% cu 3.075.000 de telespectatori care au urmărit talent show-ul. La aceeaşi oră, principalul competitor, Pro TV, a înregistrat o cotă de piaţă de 9,7% cu 899.000 de telespectatori.
Publicul român a urmărit cu mult interes poveştile impresionante ale unor concurenţi: Adrian, care a avut ambiţia de a-şi schimba radical viaţa, devenind dintr-un copil obez un dansator capabil de elemente de echilibristică, Gabriel, un băiat cu o elasticitate ieşită din comun, care se antrenează ore în şir în sufrageria plină de trofee şi Fabian, un tânăr care a absolvit în Columbia „Facultatea de Circ“.
Unul dintre cele mai interesante momente ale show-ului a fost apariţia pe scenă a trupei de breakdance Frequency, care a încins atmosfera cu un spectacol energizant. Cei şapte băieţi care dansează împreună încă din anul 2004 sunt destul de cunoscuti de către dansatorii de gen. Ca în mai toate „familiile“, membrii trupei sunt diferiţi, câţiva dintre băieţi având ocupaţii dintre cele mai serioase: unul este absolvent de Finanţe – Bănci, unul e designer şi altul e psiholog. CRBL a participat alături de ei la un Campionat Mondial în Grecia şi, pentru a-şi păstra echidistanţa, a refuzat să voteze performanţa băieţilor de la Frequency. „Acest show este făcut pentru oameni ca voi!” le-a spus Monica, imediat după ce tinerii şi-au încheiat reprezentaţia pe scena „România Dansează”.