Minimax, unul dintre principalele posturi tv cu programe pentru copii intre 2 si 12 ani din Europa Centala, va suferi unele modificari in urma adoptarii unei noi strategii de rebranding. Astfel, schimbarile vizeaza logo-ul, adoptarea unei rezolutii mai extinse, iar in ceea ce priveste programul, se vor crea noi episoade ale seriilor preferate de public, apeland la tehnologia 3D. Potrivit Broadband TV News, modificarile de design vor fi facute de Studio Baestarts si studioul maghiar de animatii 3D, KGB Studio. “3D-ul va oferi o experienta vizuala plina de energie copiilor, facand personajele Minimax mult mai reale. Noul brand reflecta pozitia postului tv, ca fiind cea mai buna alegere de divertisment, atat pentru copii cat si pentru parinti”, a declarat Levente Malnay, director general al Chellomedia, compania detinatoare a postului Minimax.
Minimax, unul dintre principalele posturi tv cu programe pentru copii intre 2 si 12 ani din Europa Centala, va suferi unele modificari in urma adoptarii unei noi strategii de rebranding. Astfel, schimbarile vizeaza logo-ul, adoptarea unei rezolutii mai extinse, iar in ceea ce priveste programul, se vor crea noi episoade ale seriilor preferate de public, apeland la tehnologia 3D. Potrivit Broadband TV News, modificarile de design vor fi facute de Studio Baestarts si studioul maghiar de animatii 3D, KGB Studio. “3D-ul va oferi o experienta vizuala plina de energie copiilor, facand personajele Minimax mult mai reale. Noul brand reflecta pozitia postului tv, ca fiind cea mai buna alegere de divertisment, atat pentru copii cat si pentru parinti”, a declarat Levente Malnay, director general al Chellomedia, compania detinatoare a postului Minimax.