Pe 13 martie, consilierii municipali au votat un nou proiect de hotărâre cu privire la evaluarea activităţii managerului Filarmonicii, Alin Văcean. Calendarul stabilit a fost foarte clar, cea de-a doua evaluare trebuia să înceapă pe 14 martie, cu analiza raportului de activitate, pe 15 urma să se facă deplasarea membrilor comisiei la sediul instituţiei conduse de Văcean, pe 18 martie, directorul era programat să-şi susţină raportul de activitate în cadrul unui interviu, iar pe 19 martie urma să se comunice rezultatul evaluării.
Dacă prima dată, procesul de evaluare nu a putut avea loc din cauza faptului că unul dintre membrii comisiei, şi anume directorul Filarmonicii din Oradea, nu s-a putut prezenta la datorie, sub pretextul că este bolnav, de data aceasta, gurile rele susţin că rezultatul nu a fost dat încă publicităţii pentru simplul fapt că primarul Gheorghe Falcă este dispărut din Arad, iar comisia nu mişcă niciun deget fără aprobarea edilului-şef. Asta, cu atât mai mult cu cât raportul comisiei trebuie aprobat în CLM, unde maşina de vot controlată de Gheorghe Falcă funcţionează ca unsă, atunci când interesele o cer.
Corina Drăghici, purtătorul de cuvânt al Primăriei susţine însă că, procedura de evaluare este în curs. „Procedura se va finaliza printr-un proiect de hotărâre, iar rezultatul se va comunica prin proiect de hotărâre, care nu a fost încă elaborat”, a declarat Corina Drăghici. Consilierul PD-L Mariana Cismaşiu, numită la conducerea comisiei de evaluare, după retragerea viceprimarului Levente Bognar, nu a răspuns, ieri, la telefon, când am sunat-o pentru a-i solicita mai multe informaţii despre evaluarea lui Văcean, astfel încât nu ne rămâne decât să dăm crezare celor care spun că fără Gheorghe Falcă nu mişcă nimic în Primărie, în CLM şi în instituţiile subordonate, cu toate că respectiva comisie are dreptul şi obligaţia să stabilea