În perioada 14-17 martie, la Romexpo, a avut loc ediția de primăvară a Târgului de Turism al României, la care au participat peste 200 de companii din 25 de țări promovând destinații diverse, programe pentru turism de aventură, turism cultural și de business, turism de tratament balnear etc. Conform datelor oficiale ale Romexpo, a fost cel mai vizitat târg de turism din ultimii 5 ani, peste 30.000 de oameni venind în căutarea unei vacanțe, încheindu-se astfel contracte de peste 12.000.000 RON.
Consiliul Județean Tulcea a promovat delta ca destinație turistică în standul „Asociației Litoral – Delta Dunării”, în același stand fiind amplasați și reprezentanții Consiliului Județean Constanța și ai Primăriei Mangalia. Standul Asociației Litoral – Delta Dunării a fost cel mai atractiv din pavilionul C4, datorită manifestărilor diverse ce au avut loc în fiecare zi a expoziției. În prima zi, în prezența primarului municipiului Constanței, Radu Mazăre, a avut loc o paradă a televiziunii Fashion TV ce a captat atenția audienței, promovând litoralul Mării Negre și cluburile din Mamaia. În cea de-a doua zi, Ansamblul Folcloric „Nunta Zamfirei” a prezentat un program de dansuri specifice zonei, iar în cea de-a treia zi s-a desfășurat o paradă ce reconstituia scene de luptă dintre daci și romani, promovând astfel Festivalul Antic Tomis. Cu ocazia acestui târg, a fost lansat calendarul evenimentelor culturale și sportive ce vor avea loc în Dobrogea în sezonul primăvară-vară, calendarul conținând și evenimentele pe care le promovează Consiliul Județean Tulcea, cap de afiș fiind Raliul Deltei-După 20 de ani.
Obiectivul prezenței Consiliului Județean Tulcea la acest târg a fost promovarea Deltei Dunării ca destinație turistică și promovarea turismului de tip ecologic. Astfel, pentru atingerea obiectivului specific, au fost editate 300 de CD-uri cu filmul de prezentare