Siteul lui Dinamo are cea mai buna deschidere dintre cele 5 studiate pina acum:
- Un header curat in care sint marcate preformantele clubului, o zona de cautare vizibila si 2 elemente de social media (facebook si twitter) + RSS-ul, care cuprinde inclusiv imagini (Petrolul nu are feed-ul vizibil, la fel Steaua si Astra, doar Pandurii ofera informatii prin RSS fanilor).
- Zona principala de informatie, plasata imediat sub header, este construita astfel incit sa afiseze un slide cu cele mai bune 4 stiri, alaturi de care sta caseta cu meciul urmator, foarte importanta pentru fani, mai ales ca in ea este integrata si clapeta “cumpara bilete”. De remarcat ca aceasta din urma deschide o coloana numita de noi “de 300″, care permite plasarea formatelor standard de bannere (300×250 sau 300×600) si cu siguranta nu este intimplator gindita asa, lucru confirmat de prezenta bannerului partenerului Altex.
Vizual, homepageul nu este generos, ci mai degraba pare si el calibrat pe minimul de resurse pe care clubul Dinamo il aloca acestei componente de new media.
Siteul are 8 sectiuni, pe care le vom analiza mai jos:
- Sectiunea Stiri (nota 6): este un listing decent de informatie, fara valente spectaculoase, ordonat dupa data si ora. Ca si colonaj, pastreaza coloana de 300 si informatiile ei principale (meciul imediat evidentiat + urmatoarele 2). Pe acesta coloana ar mai fi fost bine sa se afle etapa intreaga, dar si clasamentul, foarte utile in economia unui site de club.
Up-date-ul se face intr-o medie de cel mult 4 stiri pe zi si se merge pe informatie centralizata, fara subsectiuni, din nou semn ca nu exista resurse pentru a aduce siteului un content mai bogat pe diverse verticale: echipa mare, echipa a doua, juniori, legendele & povestile clubului, ceea ce este pacat la un club de talia lui Dinamo.
Pagina de articol este deschisa cu