Am primit de la o cititoare o reclamație depusă la Comisariatul Județean de Protecția Consumatorului Brașov, doamna în cauză dorind să dea publicității cazul său, pentru ca brașovenii să știe la ce se pot aștepta din partea angajaților, mulți impertinenți, ai socitățeilor de asigurări.
În cazul de față este vorba despre societatea Astra (cea care contestă și decizia instanței privind cuantumul despăgubirilor din cazul accidentului lui Huidu), dar suntem convinși că sunt și alte firme în culpă. Dacă vreți să prezentați pățania voastră cititorilor, o puteți fie scriindu-ne pe adresa conract@newsbv.ro, fie la rubrica de comentarii la acest text.
In calitate de titular al dosarului de daune locuinta am parcurs procedura legala de cercetare a evenimentului asigurat si de intocmire a dosarului de daune, procedura care s-a finalizat in luna septembrie 2012, moment in care societatea de asigurari a acceptat devizul intocmit pentru repararea imobilului avariat.
Ulterior, societatea de asigurari mi-a solicitat sa formulez optiunea efectuarii platii indemnizatiei sens in care am formulat personal cererea de despagubire , respectiv am optat pentru plata indemnizatiei in contul societatii care va efectua lucrarile de reparatii la imobilul avariat de incediu conform devizului acceptat, am depus contractul de prestari servicii nr. 45/C/31.10.2012 incheiat cu societatea respectiva precum si factura nr. BBF 54/31.10.2012 pe care a emis-o aceasta societate.
Dosarul de daune a fost transmis la finele lunii octombrie 2012 la sediul central din Bucuresti pentru a fi data la plata suma si pentru ca subsemnata sa efectuez lucrarile de reparatie ale imobilului avariat de incediu. Deoarece suma reprezentand contravaloarea efectuarii reparatiilor conform devizului acceptat de catre societatea de asigurare nu a fost virata in contul societatii cu care subsemnata am inc