Lanţul de supermarketuri şi hipermarketuri Carrefour, care are în prezent pe piaţa locală o reţea de peste 100 de magazine - a anunţat că îşi va înlocui marca proprie de produse ieftine cu o altă marcă proprie din portofoliu.
Anunţul oficial a fost făcut, marţi, de directorul de marketing al Carrefour România, Andreea Mihai.
Carrefour funcţionează pe piaţa din România încă din 2004, moment în care cele patru hipermarketuri pe care le aveau păreau suficiente pentru a face o asemenea mişcare.
În prezent, compania vinde mărci private sub mai multe branduri, cum ar fi Carrefour Discount, TeX, Carrefour Home sau Reflets de France.
Mărcile private Carrefour aduc, cumulat, vânzări de 12% anual, potrivit Ziarului Financiar. „Ponderea lor este mai mare în supermarketuri decât în hipermarketuri”, declara în luna ianuarie François Melchior de Polignac, directorul general al companiei.
În anul 2011, ultimul pentru care există informaţii, Carrefour România a avut afaceri în valoare de 1,07 milioane de euro.