Retailer-ul eMAG isi va extinde portofoliul de produse auto cu anvelope si piese de schimb, iar pe viitor in oferta ar putea aparea chiar si drive teste, a spus intr-un interviu pentru HotNews, seful companiei, Iulian Stanciu. In oferta eMAG vor aparea schimbari importante, una dintre ele fiind ca vor fi mai multi vanzatori pe aceleasi produse, astfel ca oamenii vor putea compara pretuirile pe site, a mai spus Stanciu. Unde s-ar putea extinde eMAG si ce alte noi produse vor intra in oferte poti afla din articol.
Extinderea pe segmentul auto continua cu anvelope si piese de schimb
Pana la sfarsit de 2011 eMAG nu avea in oferta produse din segmentul auto, insa a inceput cu RCA-uri, a adaugat diverse accesorii si din februarie are in oferta si roviniete, "Rovinietele merg foarte bine. Nu se castiga nimic la ele pentru ca e un comision mic oferit de CNADNR, dar sunt produse care atrag alte produse", spune Iulian Stanciu.
Ce mai urmeaza? "Lucram la o noua versiune a Marketplace, versiune care va fi gata in vara, iar in toamna estimam ca vom avea si categoriile anvelope, accesorii si ne gandim la un motor de integrare cu piese de schimb.(...) Va fi un motor in care clientul introduce detalii despre masina si piesa cautata, iar motorul iti alege piesa si iti da variante".
Seful eMAG spune ca marele avantaj este ca Iti poti verifica singur preturile si ai acces la un sistem bine pus la punct "Exista deja astfel de motoare construite, nu-l vom lua noi de la zero, noi doar ne legam la un motor construit de altcineva, iar clientul va gasi la un loc toate produsele pentru masina", explica Iulian Stanciu.
In trecut, seful eMAG a declarat ca se gandeste sa introduca si autoturismele in oferta companiei, insa acest lucru nu se va intampla prea curand. Totusi, in oferta ar putea intra drive testele.
"Partea de vanzari