Carrefour, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 100 magazine - hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate - va renunţa la marca sa proprie No. 1, care va fi înlocuită cu o altă marcă proprie din portofoliu.
"Marca No. 1 va fi înlocuită cu Carrefour Discount", a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.
Carrefour îşi aducea mărcile proprii în România în 2004, moment în care avea patru hipermarketuri, pe care le considera suficiente pentru a face o asemenea mişcare.
În prezent, compania vinde mărci private sub mai multe branduri, precum Carrefour Discount, TeX, Carrefour Home sau Reflets de France. Cumulat, mărcile private reprezintă 12% din vânzările anuale ale Carrefour. "Ponderea lor este mai mare în supermarketuri decât în hipermarketuri", spunea François Melchior de Polignac, directorul general al companiei într-un interviu acordat ZF în luna ianuarie a acestui an.
În 2011 - ultimul an pentru care există informaţii - Carrefour a obţinut afaceri de 1,07 mld. euro.
Sursa: Ziarul Financiar
Carrefour, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 100 magazine - hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate - va renunţa la marca sa proprie No. 1, care va fi înlocuită cu o altă marcă proprie din portofoliu.
"Marca No. 1 va fi înlocuită cu Carrefour Discount", a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.
Carrefour îşi aducea mărcile proprii în România în 2004, moment în care avea patru hipermarketuri, pe care le considera suficiente pentru a face o asemenea mişcare.
În prezent, compania vinde mărci private sub mai multe branduri, precum Carrefour Discount, TeX, Carrefour Home sau Reflets de France. Cumulat, mărcile private reprezintă 12% din vânzările anuale ale Carrefour. "Ponderea lor este mai mare în supermarketuri de