Din 23 martie, Minimax debutează cu o nouă înfaţişare: logo-ul şi mascotele postului sunt proiectate 3D, iar difuzarea canalului TV se efectuează în format 16:9. Odată cu schimbările la nivelul postului, va avea loc şi o campanile naţională prin care Minimax va încuraja copiii să recicleze.
„De 12 ani ne mândrim cu un canal de televiziune creat special pentru copii, cu programe non-violente. Întrucât piaţa de televiziune se află într-o continuă schimbare, ne-am propus să aducem ceva nou, prin care să ne diferenţiem şi să ne adaptăm nevoilor publicului. Tehnica 3D va genera şi mai mult spectacol iar telespectatorii vor trăi noi experienţe, alături de personajele Minimax. În egală măsură, rămânem un canal TV care sprijină educaţia şi dezvoltarea celor mici, atât prin conţinutul său, cât şi prin activităţile extra-şcolare demarcate“, declară Anda Mânza, Country Manager Chello Networks.
Concomitent cu modernizarea imaginii postului, începe un concurs ce antrenează creativitatea copiilor. Proiectul este o iniţiativă cu scop educativ, prin care copiii sunt stimulaţi să respecte mediul înconjurător şi să participe activ la întreţinerea lui.
Aceştia trebuie să construiască personajele Mini, Max, Cuţulache şi Pisicuţa, din materiale reciclabile, iar după aceea, copiii, părinţii sau profesorii vor trimite o poză cu lucrarea lor pe adresa www.facebook.com/minimaxromania.
Câştigătorii vor fi aleşi dintre cei care vor strânge cele mai multe like-uri şi vor avea cele mai creative şi complexe lucrări. Campania se desfăşoară în perioada 23 martie – 5 mai, în şcolile primare şi grădiniţele din ţară.