Compania Farmec din Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice din România și una dintre cele mai importante companii din industria din țară.
Este, de asemenea, un exemplu de rezistență la dificultăţile economice inerente trecerii de la o epocă istorică la alta; o companie care a știut cum să transforme peste 120 de ani de istorie într-una dintre cele mai moderne fabrici de cosmetice din România și să creeze un portofoliu de produse aflat în avangarda industriei. Coloana vertebrală a Farmec a reprezentat-o viziunea de business a oamenilor care conduc compania și care au înțeles potențialul uriaș și resursele extraordinare de creație ale echipei de la Cluj.
Farmec are o istorie îndelungată, iar epoca modernă a companiei începe odată cu preluarea de către Liviu Turdean, în 1967, a conducerii Întreprinderii Flacăra, viitoarea Farmec. Un adevărat vizionar, acesta și-a focalizat toată energia pentru a transforma compania într-un performer şi practic de aici putem spune că vorbim de începutul industriei cosmetice moderne românești. Liviu Turdean a intuit impactul major pe care îl vor avea descoperirile Prof. Ana Aslan și a convins-o să acorde drepturile de producție fabricii de la Cluj. Așa a început istoria Gerovital H3, unul dintre cele mai de succes produse de export ale României.
Obținerea de către Farmec, în 2008, a drepturilor integrale asupra brandului a însemnat o nouă etapă în longeviva existență a Gerovital, care a putut fi astfel modernizat și dezvoltat cu zeci de produse inovatoare, create în laboratoarele companiei clujene. Gerovital este cel mai important și cel mai renumit brand al companiei Farmec la noi în țară, fiind de zeci de ani una dintre primele mărci pe care românii le asociază cu spiritul nostru național, dar reprezintă și o marcă cu un succes extraordinar în întreaga lume. Alături de Gerovital, compania a dezvoltat ș