Bugetele de marketing au in prezent ca obiective doar cresterea vanzarilor, iar in acest context chiar si brandurile premium au apelat la promotii, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihaela Petrovan, fondatoarea si director general al More Than Pub, agentie de comunicare cu afaceri estimate la 0,4 milioane de euro anul acesta.
Compania ofera servicii de relatii publice, direct marketing, organizare de evenimente si creatie publicitara, insa segmentele care aduc cele mai mari venituri agentiei sunt serviciile de PR si cele de marketing direct.
“Bugetele de marketing, micsorate considerabil, au acum ca unic obiectiv cresterea vanzarilor. Si pentru ca trebuie sa se vada pe loc rezultatele, pentru ca altfel se taie bugetul, se apeleaza la promotii si actiuni cu mesaj preponderent pragmatic. Chiar si brandurile premium au renuntat la povestea din jurul produselor si le-au pus o eticheta uriasa. Vezi procente si lei/euro pe toate vizualurile de campanie. De parca alte beneficii de ordin <
Printre clientii More Than Pub se numara Adama, ARPAC (Asociatia Romana a Producatorilor de hrana pentru Animale de Companie), ATU (Asociatia pentru Tranzitie Urbana), Bayer AG, Canon, Crescendo, DB Schenker Romtrans, Deichmann, FinExpert, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups), Mercedes (Mercedes, Jeep, Chrysler, Dodge, Smart, Vito, Viano, Atego, Mitsubishi Fuso Canter, Sprinte