Reteaua hoteliera Ibis Romania, parte a grupului international Accor, a lansat o noua platforma de comunicare si rezervari online, vizand cresterea rezervarilor online & mobile.
Noua platforma integreaza sistemele de rezervari si de tarifare la cele 4 hoteluri Ibis in Romania. Prin versiunea de mobil a site-ului, utilizatorii de telefoane mobile si tablete au acces la informatiile de contact ale hotelurilor si pot rezerva camere.
Astfel, Ibis isi propune sa creasca ponderea rezervarilor online la aproximativ 30%, fata de circa 20% in prezent. In ce priveste rezervarile efectuate de pe dispozitive mobile, Ibis isi propune sa creasca la 5% din total, a declarat Ioan David, director general Ibis Romania.
Ibis opereaza in Romania 4 hoteluri de 3 stele, din care doua in Bucuresti, unul in Constanta si unul in Sibiu. Impreuna cu celelalte doua hoteluri membre ale grupului Accor prezente in Romania (Novotel si Pullman) Ibis este pe locul 2 in topul celor mai mari retele hoteliere, cu un total de 1.221 camere (din care 760 in cele 4 hoteluri Ibis).
Infiintat in 1974, Ibis este al 4-lea lant de hoteluri economy din lume, cu peste 113.000 de camere si 933 de hoteluri in 53 de tari. Reteaua hoteliera Ibis Romania, parte a grupului international Accor, a lansat o noua platforma de comunicare si rezervari online, vizand cresterea rezervarilor online & mobile.
Noua platforma integreaza sistemele de rezervari si de tarifare la cele 4 hoteluri Ibis in Romania. Prin versiunea de mobil a site-ului, utilizatorii de telefoane mobile si tablete au acces la informatiile de contact ale hotelurilor si pot rezerva camere.
Astfel, Ibis isi propune sa creasca ponderea rezervarilor online la aproximativ 30%, fata de circa 20% in prezent. In ce priveste rezervarile efectuate de pe dispozitive mobile, Ibis isi propune sa crea