Scris de Adriana Barbu - Cinema City a decis să lanseze prima campanie de lungă durată, dedicată unui singur oraş şi a ales Aradul, considerat un caz special.
ARAD. Totul pentru filme şi iubitorii lor. Şi totul, la Arad, nicăieri altundeva. Aceasta este campania inedită, lansată în premieră de Cinema City, în parteneriat cu Primăria Arad. O campanie care porneşte din această săptămână, vine cu oferte pentru cinefili şi nu se opreşte decât la finele anului. Pentru că Aradul e un caz special, în viziunea celor de la Cinema City, fiind singurul oraş (cu excepţia Bucureştiului) în care compania se află în două locaţii (două malluri), pentru că Aradul are tradiţie cinematografică, pentru că aici sunt mulţi iubitori de cultură, spun aceştia, şi pentru că, pentru primarul Aradului, este încă o ofertă care vine să contribuie la proiectul privind cucerirea titlului de Capitală Culturală Europeană.
Cinema City va veni cu cele mai bogate şi diversificate oferte pentru adulţi şi copii, campania „Aradul loves cinema”, căci despre această campanie e vorba, fiind gândită pe luni şi evenimente. În aprilie va fi cursa colecţionarilor de filme, fiecare film vizionat aducând încă o şansă la câştiguri (biletele gratuite 1+1 sau produse de la bar şi cafenea). În mai va fi, în fiecare luni, ziua iubitorilor de filme, care vine cu surprize pentru cinefili. Iunie va fi dedicată desigur copiilor, vara va avea loc o paradă a filmelor. În septembrie Cinema City iese în stradă, ier în octombrie se anunţă marii câştigători ai campaniei. Cel mai probabil în noiembrie se va organiza Festivalul filmului românesc, cu sprijinul Primăriei Arad, iar în decembrie sărbătorile vin tot cu filme.
Veştile bune pentru cinefili au fost prezentate miercuri de directorul de marketing al Cinema City pe România şi Ungaria, Andreea Buda, care a vorbit mult de cea mai importantă, spunem noi, dintre of