Profi, unul din principalele lanturi de retail alimentar din Romania, va introduce cupoane online care ofera reduceri in supermarketuri, ca urmare a unui parteneriat incheiat cu Wave Division, una dintre cele mai mari agentii de implicare a consumatorului de pe piata locala.
Clientii gasesc cupoanele de reduceri pe site-ul CuponReducere.ro, iar apoi trebuie sa le printeze si sa le prezinte in magazin pentru a obtine discounturi pentru cumparaturile obisnuite. Deocamdata , aceste reduceri sunt valabile doar in reteaua Profi, dar pe masura ce agentia Wave Division va incheia si alte parteneriate, pe site vor fi introduse si alte companii.
De altfel, CuponReducere.ro este o platform multi-brand, multi-retailer, deci in perioada urmatoare vor fi introduse reduceri si in alte magazine din comertul modern (hypermarket, supermarket, discounter). De asemenea, reducerile pot fi oferite de producatori, dar si de catre retaileri. Platforma va include ctivitati de marketing si promotionale in colaborare cu partenerii sai, producatori si retaileri. Solutia tehnica de reduceri este sustinuta de Coupons.com, unul dintre cei mai mari jucatori in domeniul promotiilor de cupoane digitale.
„Cupoanele online pe care incepem sa le punem la dispozitia clientilor le vor permite acestora se se bucure de noi reduceri cat se poate de atractive” a declarat Pawel Musial, director general Profi Rom Food, compania care detine reteaua Profi.
Aceasta miscare a celor de la Profi vine in contextul in care comertul online se extinde tot mai mult in Romania si in zona de retail alimentar. De exemplu, Metro Cash & Carry a lansat la inceputul anului trecut Metro Office Direct, un magazin online prin care comercializeaza produse de birotica, papetarie, electronice, electrocasnice, IT, curatenie si protocol, iar de curand Ziarul Financiar a scris ca retailerul Cora va lansa