Ca institutie de cercetare si formare în stiintele comunicãrii, FJSC este singura facultate din România care pregãteste profesionisti atât pentru institutiile mass-media (presã, radio, televiziune, agentii de presã), cât si pentru agentii de publicitate, de relatii publice si departamente de comunicare. Programele masterale pentru anul universitar 2013-2014 sunt urmãtoarele:
Campanii de comunicare în publicitate si relatii publice (învãtãmânt cu frecventã)
Comunicare corporativã (învãtãmânt cu frecventã si învãtãmânt cu frecventã redusã)
Jurnalism politic (învãtãmânt cu frecventã)
Jurnalism tematic (învãtãmânt cu frecventã si învãtãmânt cu frecventã redusã)
Managementul instutiilor mass media (învãtãmânt cu frecventã)
Mass media, dezvoltare, societate (în limba francezã, învãtãmânt cu frecventã)
Productie multimedia si audio-video (învãtãmânt cu frecventã)
Teorii si metode de cercetare în stiintele comunicãrii (învãtãmânt cu frecventã)
Pentru anul universitar 2013-2014, admiterea la programele masterale va avea loc la o datã care se va comunica dupã confirmarea, de cãtre Ministerul Educatiei, a cifrelor de scolarizare (160 locuri cu finantare de la buget si 340 locuri cu taxã). Toate programele de studiu de la nivel licentã si masterat din FJSC sunt acreditate, diplomele eliberate de FJSC, prin sistemul de credite transferabile în sistemul Bologna sunt recunoscute in Uniunea Europeana.
Ca institutie de cercetare si formare în stiintele comunicãrii, FJSC este singura facultate din România care pregãteste profesionisti atât pentru institutiile mass-media (presã, radio, televiziune, agentii de presã), cât si pentru agentii de publicitate, de relatii publice si departamente de comunicare. Programele masterale pentru anul universitar 2013-2014 sunt urmãtoarele:
Campanii de comunicare în publicit