Recent, producătorul canadian de smartphone-uri BlackBerry a anunţat că o companie a comandat un milion de terminale BlackBerry Z10, lansate în acest an.
Potrivit unor surse ale publicaţiei AllThingsD, compania respectivă este BrightStar, un distribuitor de electronice care are printre principalii parteneri de afaceri operatorul telecom american Verizon.
BlackBerry încearcă să recupereze terenul pierdut în industria de smartphone-uri, în faţa rivalilor Samsung şi Apple. Se pare însă că noile modele de telefoane lansate de companie nu se bucură de o popularitate foarte mare. Banca americană de investiţii Goldman Sachs a retrogradat ratingul BlackBerry de la "buy" (cumpără - trad.) la "neutral" (neutru - trad.).
Analiştii Goldman au fost în 20 de magazine în care se vinde modelul Z10 şi au constatat că acesta nu are parte de o promovare adecvată, fiind prost poziţionat ”la raft”. Mai mult, au găsit puţine materiale (afişe, fluturaşi, reclame) care promovează noul smartphone.
Analistul Simona Jankowski a transmis că se vând mai puţin de 10 telefoane BlackBerry Z10 pe zi în fiecare dintre magazinele analizate.
Recent, producătorul canadian de smartphone-uri BlackBerry a anunţat că o companie a comandat un milion de terminale BlackBerry Z10, lansate în acest an.
Potrivit unor surse ale publicaţiei AllThingsD, compania respectivă este BrightStar, un distribuitor de electronice care are printre principalii parteneri de afaceri operatorul telecom american Verizon.
BlackBerry încearcă să recupereze terenul pierdut în industria de smartphone-uri, în faţa rivalilor Samsung şi Apple. Se pare însă că noile modele de telefoane lansate de companie nu se bucură de o popularitate foarte mare. Banca americană de investiţii Goldman Sachs a retrogradat ratingul BlackBerry de la "buy" (cumpără - trad.) la "neutral" (neutru - trad.). @