Legea e clară: societatea e subvenţionată şi nu se poate mări fondul de salarii faţă de suma bugetată în 2012
O nouă întâlnire între sindicalişti şi conducerea Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov a avut loc ieri, după ce începând de luni, peste 600 dintre angajaţi au decis să intre în grevă japoneză, fiind nemulţumiţi de faptul că nu li s-au mai majorat salariile din 2009. Discuţiile ce au avut loc au vizat, la fel ca şi în cadrul precedentelor întâlniri, identificarea unor soluţii care să rezolve solicitările ridicate de sindicalişti, respectiv o majorare de cel puţin 16% a salariilor, şi care să respecte întocmai prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2013, care stipulează faptul că „operatorii economici care primesc subvenţii sau transferuri de la bugetul de stat şi bugetul local pentru activitatea de exploatare nu pot depăşi nivelul cheltuielilor cu salariile realizate în anul precedent”. Conducerea regiei a anunţat că, în continuare, caută soluţii pentru rezolvarea situaţiei, în limitele cadrului legal existent. De asemenea, reprezentanţii RAT Braşov şi-au exprimat permanenta disponibilitate de dialog cu organizaţiile sindicale, în vederea dezamorsării oricărei stări conflictuale. Legea e clară: societatea e subvenţionată şi nu se poate mări fondul de salarii faţă de suma bugetată în 2012
O nouă întâlnire între sindicalişti şi conducerea Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov a avut loc ieri, după ce începând de luni, peste 600 dintre angajaţi au decis să intre în grevă japoneză, fiind nemulţumiţi de faptul că nu li s-au mai majorat salariile din 2009. Discuţiile ce au avut loc au vizat, la fel ca şi în cadrul precedentelor întâlniri, identificarea unor soluţii care să rezolve solicitările ridicate de sindicalişti, respectiv o majorare de cel puţin 16% a salariilor, şi care să respecte întocmai prevederile Legii bugetului