Tabloidul The Sun, cel mai bine vandut cotidian tiparit din Marea Britanie, a anuntat ca va introduce taxe pentru continutului sau online, incepand cu a doua jumatate a lui 2013, motivand ca accesul gratuit la site-ul ziarului a devenit nesustenabil.
Informarea a fost facuta aproape simultan cu anuntul celor de la The Telegraph, editat de Telegraph Media Group, care intentioneaza sa introduca gratuitatea limitata la continutul de pe site, in sensul ca cititorii vor putea accesa doar 20 de articole pe luna fara sa plateasca.
The Guardian scrie ca editia online a tabloidului The Sun are circa 30 de milioane de cititori pe luna, de zece ori mai numerosi decat cititorii editiei tiparite. Astfel, Mike Darcey, directorul executiv al News International, care editeaza The Sun, a spus ca actuala politica nu mai este sustenabila si ca trecerea la noul sistem este "un pariu aproape sigur".
Odata cu taxarea continutului sau online, The Telegraph devine primul ziar britanic generalist care introduce sistemul de plata. Cititorii vor putea accesa 20 de articole gratuit pe luna, dupa care li se va solicita plata unui abonament lunar de 1,99 lire (aproximativ 2,35 euro) sau de 20 de lire pe an (aproximativ 23 de euro).
De asemenea, utilizatorii de tablete vor avea de ales intre mai multe tipuri de abonament.
Inainte de a abonare, cititorilor li se va oferi acces gratuit la intreg continutul site-ului, timp de o luna.
Tabloidul The Sun, cel mai bine vandut cotidian tiparit din Marea Britanie, a anuntat ca va introduce taxe pentru continutului sau online, incepand cu a doua jumatate a lui 2013, motivand ca accesul gratuit la site-ul ziarului a devenit nesustenabil.
Informarea a fost facuta aproape simultan cu anuntul celor de la The Telegraph, editat de Telegraph Media Group, care intentioneaza sa