JWT India a concediat mai mulţi angajaţi în urma seriei de reclame controversate, inclusiv cea care-l arată pe fostul premier italian Silvio Berlusconi cu un grup de femei legate în portbagajul unei maşini, relatează BBC News Online.
Reclamele nu au fost niciodată utilizate, ci au apărut doar pe website-ul companiei de publicitate. JWT, parte a celui mai mare trust de advertising WPP, a declarat că posterele au fost "de prost gust şi contrare oricărui standard" promovat de companie.
Bobby Pawar, unul dintre directori, a fost constrâns să demisioneze, precum şi Vijay Simha Vellankim director de creaţie al Blue Hive, o filială a WPP axată pe gestionarea contractului publicitar cu Ford.
Una dintre reclame îl arăta pe Berlusconi în scaunul şoferului, cu trei femei legate în portbagaj, cu sloganul: "Lasă-ţi grijile în urmă cu portbagajul extra-large al noului Figo".
Posterele au fost încărcate pe site la câteva zile după ce India a promulgat o serie legi stricte împotriva violului. Imaginile au provocat un val de controverse, fiind catalogate drept misogine.
Filiala indiană a Ford Motor Company şi-a exprimat public scuzele la începutul săptămânii, iar JWT a criticat posterele declarând că "acestea nu au fost niciodată destinate publicării contra cost şi nici nu trebuia să fi fost create, cu atât mai mult încărcate pe Internet. (...) Acesta a fost rezultatul unor indivizi care au acţionat fără o supraveghere corespunzătoare, şi acţiunile adecvate au fost luate în interiorul agenţiei unde aceştia lucrează, pentru a gestiona situaţia", a declarat JWT. Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK