Produsele alimentare precum zahărul, uleiul, fructele sau legumele vor putea fi cumpărate la un preț mai mic din supermarket-uri, pe baza voucherelor achiziționate de pe site-urile de reduceri.
Alături de vacanțe, consultații medicale, îmbrăcăminte, încălțăminte și tot felul de alte servicii și produse, internauții își pot bifa lista de alimente din fața calculatorului.
Cu voucherele în buzunar, odată ajunși la casa de marcat cu coșul de cumpărături, suma pe care vor trebui să o achite pentru produsele alimentare va scădea semnificativ.
Cel puțin asta promit reprezentanții agenției de cupoane și cei ai rețelei de magazine care au semnat un parteneriat în acest sens și care vor lansa pe piață voucherele de reduceri.
“Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi şi promoţii pe care cumpărătorii le pot folosi pentru coşul de cumpărături lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile în cadrul platformei digitale tip multi-brand și multi-retailer şi vor putea fi printate de către consumatori în scopul utilizării lor în unităţile moderne de comerţ”, susțin reprezentanții companiei care au lansat platforma de reduceri.
Extinderea parteneriatului
În primă fază, alimente pe vouchere vor putea fi cumpărate doar din magazinele PROFI, urmând ca agenția de consumer engagement Wave Division, care deține site-ul specializat de cupoane pentru coșul de cumpărături, să extindă parteneriatul cu mai multe hipermarket-uri, supermaket-uri, magazine tip discount, dar și cu producătorii.
PROFI Rom Food deţine în prezent 156 de magazine, în 88 de localități din 36 de județe. Până la sfârșitul anului retailerul și-a propus să ajungă la un număr de 200 de unități.
“Parteneriatul cu PROFI va fi urmat de alăturarea în proiect, pe parcusul lui 2013, a altor parteneri-jucători cheie din domeniul retailului din România”,