Marii producatori de masini se intrec pentru a scoate pe piata o masina puternica pe care sa o putem incarca la priza de curent electric, fara a mai depinde de benzina tot mai scumpa. Cei de la Mercedes-Benz sunt in "pole position".
Modelul SLS al companiei Mercedes-Benz promite sa incheie triumfal asteptarea pasionatilor de multi cai putere si motoare electrice, scrie Wired.
Acest model nu pare cu mult deosebit fata de varianta clasica pe benzina. Ceea ce se afla sub caroseria din fibra de carbon si aluminiu este cu adevarat uimitor.
Motorul produce nu mai putin de 740 de cai-putere, fiind sustinut de o baterie puternica. Bateria litiu-ion performanta se combina cu un sistem software de control al stabilitatii preluat de la Porsche.
Bateria poate fi reicarcata in aproximativ trei ore. Masina are o autonomie de aproximativ 250 de kilometri.
Ceea ce uimeste la un asemenea model puternic este lipsa zgomotului. Totusi, daca soferul vrea sa auda un fundal sonor specific masinilor de curse, el il poate comanda in interior prin intermediul unui sistem audio ingenios.
Marii producatori de masini se intrec pentru a scoate pe piata o masina puternica pe care sa o putem incarca la priza de curent electric, fara a mai depinde de benzina tot mai scumpa. Cei de la Mercedes-Benz sunt in "pole position".
Modelul SLS al companiei Mercedes-Benz promite sa incheie triumfal asteptarea pasionatilor de multi cai putere si motoare electrice, scrie Wired.
Acest model nu pare cu mult deosebit fata de varianta clasica pe benzina. Ceea ce se afla sub caroseria din fibra de carbon si aluminiu este cu adevarat uimitor.
Motorul produce nu mai putin de 740 de cai-putere, fiind sustinut de o baterie put