Clienţii Băncii Comerciale Carpatica, utilizatori de smartphone-uri, au acces la o interfaţă nouă, suplimentară, a serviciului internet banking BCC e-SMART, dedicată şi optimizată pentru acest tip de terminale. Alături de facilităţile oferite de această platformă, unul dintre aspectele importante vizate de BCC urmăreşte şi protejarea conturilor clienţilor. Pentru utilizarea aplicaţiei, dispozitivele mobile trebuie să aibă instalate minimum următoarele versiuni de sisteme de operare: Android 2.3, IOS 4, BB Tablet OS 1 sau BB OS 6+.
În funcţie de versiunea de browser folosită, clienţii internet banking vor beneficia de servicii corespunzătoare: o interfaţă dedicată accesării platformei internet banking de pe o staţie de lucru (PC/desktop/laptop), respectiv o interfaţă vizuală destinată ecranelor de dimensiuni mai mici, ale smartphone-urilor. Accesul la funcţii de bază precum vizualizarea statusului conturilor şi efectuarea de operaţiuni este acum mult mai facil, iar platforma BCC e-SMART Mobile este disponibilă, gratuit, oricărui client care deţine un abonament de internet banking de la Banca Comercială Carpatica şi care doreşte mobilitate şi confort prin accesarea acestuia 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână, fără a fi nevoit să se deplaseze la sediul băncii. Mai mult, pentru tranzacţiile efectuate beneficiază de o reducere de 35% din tariful perceput la ghişeu.
"Această inovaţie este parte din strategia noastră de îmbunătăţire a platformei internet banking, de creştere a calităţii şi simplificare a serviciilor oferite şi reprezintă prima etapă dintr-un proiect mai amplu, care va aduce un plus de utilitate şi de valoare serviciilor oferite de bancă. BCC e-SMART Internet Banking Mobile a fost gândit şi conceput din dorinţa de a ţine pasul cu dezvoltarea tehnologiei şi cu un profil al consumatorului din ce în ce mai exigent, care se află în continu