Primăria din Fălticeni pregăteşte o nouă strategie de promovare a Muzeului de Artă „Ion Irimescu”. Primarul din Fălticeni, Cătălin Coman, a declarat că noul plan de marketing vizează atragerea unui număr cât mai mare de vizitatori la Muzeul „Ion Irimescu”, în care este expusă cea mai mare colecţie de autor din ţară. Cătălin Coman a spus că o nouă strategie de promovare este absolut necesară, având în vedere că în momentul de faţă numărul vizitatorilor este foarte mic. El a arătat că în primele două luni ale acestui an, Muzeul „Ion Irimescu” a avut încasări de doar 68 de lei.
„Din păcate, acum nu există o strategie de promovare, sau dacă este ea nu e funcţională. Nu e normal ca Muzeul Irimescu să aibă încasări de 68 de lei în două luni. Din acest motiv ne gândim la o promovare mai intensă”, a spus primarul din Fălticeni. Cătălin Coman a declarat că deja au fost trimise materiale promoţionale la unităţile de învăţământ din mai multe oraşe din judeţul Suceava, astfel încât Muzeul „Ion Irimescu” să fie inclus în excursiile la care elevii suceveni vor participa în perioada 1 – 7 aprilie a.c., când va avea loc „Săptămâna altfel”.
Coman a spus că Primăria Fălticeni cheltuieşte în fiecare an 300.000 – 400.000 de lei pentru întreţinerea Muzeului „Ion Irimescu” şi că ar fi de dorit ca măcar 10% din această sumă să fie acoperită din încasările de la vizitatori.
Muzeul de Artă ”Ion Irimescu” a fost redeschis recent, după o pauză de opt ani, timp în care a fost supus unor lucrări de reabilitare. Investiiile au fost făcute printr-un proiect european în valoare de 5,6 milioane de lei, fiind realizate lucrări de reabilitare a infrastructurii, restaurarea a aproape 1.400 de metri pătraţi de spaţii interioare, montarea unui lift şi refacerea aleilor carosabile şi pietonale.
În Muzeul de Artă „Ion Irimescu” sunt expuse 301 de lucrări ale maestrului Ion Irimescu