Cea de-a patra editie a Noptii Agentiilor are loc anul acesta pe 25 aprilie, eveniment la care vor participa 34 de agentii. Timp de o noapte, agentiile de publicitate, PR si media se intrec in evenimente care mai de care mai creative, dedicate insomniacilor pasionati de comunicare.
Agentiile care si-au anuntat participarea anul acesta sunt: Action Global Communications Romania; BBDO; Chelgate Public Affairs & Public Relations; Dizainar; Draftfcb; Eventures; G2 Romania; Senior Hyperactive si agentiile GolinHarris, Lowe&Partners, Medic One, Mobile Works, Initiative, BPN - din grupul Lowe; Frank Group, Oxygen PR, Momobi si MSPS - din grupul Frank; H Media; HIPPOS; Image PR; Infinit Solutions; Jazz; Kubis Interactive; MEC Romania; Optimedia; pastel; Publicis; Rusu+Bortun Brand Growers &Rusu+Bortun Cyber Growers; Saatchi&Saatchi Romania; Smart Corporation Group; The Group; Web Digital.
Noaptea Agentiilor este un proiect The Institute, care isi propune sa promoveze creativitatea locala si sa faciliteze socializarea in randul celor pasionati de comunicare.
Prima editie a evenimentului a avut loc in 2010, cand mai mult de 2.000 de vizitatori au participat la evenimentele celor 11 agentii care si-au deschis portile in timpul evenimentului.
A doua editie a evenimentului a avut loc pe 17 octombrie 2011, reunind 16 agentii participante si aproape 2.000 de participanti.
In 2012, Noaptea Agentiilor a avut loc pe 15 mai. Agentiile participante (24) au fost: 2 Parale, 2activePR, Arena Advertising Key, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Cohn&Jansen JWT, DC Communication, Digital Star, Free Communication, G2 Romania, grupul Lowe, HIPPOS, iLeo, Infinit Solutions, Jazz, Leo Burnett&Target, pastel, Propaganda, Pygmalion – advertising facilitators, Saatchi & Saatchi Romania, Smart Corporation Group, Starcom MediaVest Gro