Lucrarea în valoare de 227 de milioane de lei ar fi trebuit terminată, dar cum deja ne-am obişnuit în România, şantierul va mai dura şase luni. S-a ajuns la aceste întârzieri deoarece banii au fost daţi cu porţia.
Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADRN) au declarat pentru bzb.ro că la tronsonul III, lucrările sunt finalizate în proporţie de 73%, iar din luna iulie acest segment ar putea fi deschis traficului. În schimb, pe tronsonul I, unde lucrează o firmă austriacă, stadiul lucrărilor este abia de 38,36%, iar şoseaua va fi deschisă abia în octombrie.
Istoricul centurii Braşovului
Primele lucrări la centura ocolitoare a Braşovuilui au început în anul 2003, cu construcţia unui pasaj peste calea ferată la intrarea în oraş dinspre Predeal, care a costat 7 milioane de lei. Lucrările au tărăgănat până în 2005, când constructorii s-au apucat efectiv de construcţia drumului ocolitor de 4,7 km. Maşinile au putut circula pe şoseaua cu patru benzi, care a costat 32,6 milioane de lei, abia la finele lunii august 2008. Lucrările la cel de-al doilea tronson al ocolitoarei au început abia pe 17 aprilie 2008. Muncitorii s-au mişcat mai repede, pentru că şoseaua avea doar două benzi, iar cei 6,4 km au fost terminaţi în aproximativ 15 luni. Costurile au fost însă de 81,8 milioane de lei. Acum mai râmâne finalizarea tronsoanelor I şi III pentru ca întreg traficul greu să fie scos din oraş.