Miercuri dimineaţa, stâlpii de curent electric din centrul Bucureştilor erau plini de afişe-manifest lansate împotriva noii conduceri a Metrorex. Cine să-şi piardă vremea cu un război pe stâlpi? Ce să ascundă o asemenea luptă la înălţime între Metrorex SA şi cine ştie cine?
O să râdeţi, această atârnare de mesaje anti-conducerea Metrorex trădează agitaţia şi isteria tandemului Udrea-Cocoş, aflat în vizibilă pierdere de viteză, teritorii şi influenţă. Cocoş,marele parcagiu al Capitalei, s-a inserat repede în toate domeniile. Udrea îşi deschidea calea la emisiuni TV şi prin declaraţii trăsnite, iar pe din dos, Cocoş şi apropiaţii se ocupau de marile aranjamente. De la afacerile cu energie (vezi celebrul Dosar Alro, închis cu forţa de procurorii lui Băsescu pentru că ducea la Stolojan, Udrea şi chiar… Băsescu) până la parcări, terenuri cumpărate, preluări dubioase de credite, publicitatea în spaţiile metroului bucureştean, analize medicale şi afaceri cu reactivi, orice din care Udrea şi Cocoş puteau stoarce bani pentru vacanţe la Monte Carlo, pentru poşete şi pentru… Ei aş, chiar aşa, pentru cine şi pentru ce şi de ce atâtea întrebări (din moment ce procurorii şi serviciile noastre secrete se fac că nu ştiu şi nici nu-i interesează)?!
Pâş-pâş-pâş, prin agitaţia politică de pe micile ecrane, Udrea şi Cocoş avându-l ca înaintaş pe Alin Cocoş (fiul aventuros al consortului) au pus de un grup de media. Mobilier stradal, afişaj, panouri, mash-uri. S-au folosit de tontolocul de Ion Rădoi, eternul preşedinte al sindicatului de la metrou, au intrat într-o asociere cu o altă mare căpuşă a metroului bucureştean, este vorba de firma sindicatelor Sintomet Servcom (de care ne vom ocupa separat), şi s-au asociat pe spaţiile obţinute prioritar şi avantajos de la Metrorex SA. Întâi pe o bucăţică şi, mai apoi, pentru aproape toată publicitatea din metroul Capitalei. Aşa s