Cele mai importante zece şantiere de autostrăzi din ţară, cu o lungime cumulată de circa 250 de kilometri, au consumat deja 1 miliard de euro din cele 1,8 miliarde de euro cât ar urma să coste în final, dar sunt foarte departe de finalizare.
Ritmul de construcţie a încetinit puternic în perioada 1 februarie - 1 martie, în ciuda faptului că vremea a fost bună şi ar fi trebuit să impulsioneze reluarea lucrărilor. Reducerea ritmului de lucru survine şi în contextul în care investiţiile programate pentru anul acesta în infrastructura rutieră sunt destul de mici.
Cele zece şantiere de autostrăzi din ţară au înaintat, în medie, cu doar 1,9% în intervalul 1 februarie-1 martie, arată o analiză a ZF pe baza datelor transmise de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Anterior, în perioada 1 noiembrie-1 februarie, aceste şantiere au avansat în medie cu 2,5% pe lună, în ciuda condiţiilor meteo nefavorabile.
Citiţi mai multe detalii pe www.zfcorporate.ro
Cele mai importante zece şantiere de autostrăzi din ţară, cu o lungime cumulată de circa 250 de kilometri, au consumat deja 1 miliard de euro din cele 1,8 miliarde de euro cât ar urma să coste în final, dar sunt foarte departe de finalizare.
Ritmul de construcţie a încetinit puternic în perioada 1 februarie - 1 martie, în ciuda faptului că vremea a fost bună şi ar fi trebuit să impulsioneze reluarea lucrărilor. Reducerea ritmului de lucru survine şi în contextul în care investiţiile programate pentru anul acesta în infrastructura rutieră sunt destul de mici.
Cele zece şantiere de autostrăzi din ţară au înaintat, în medie, cu doar 1,9% în intervalul 1 februarie-1 martie, arată o analiză a ZF pe baza datelor transmise de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Anterior, în perioada 1 noiembrie-1 februarie, aceste ş