Romprest a lansat, în parteneriat cu Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice (MMSC), Primăria Municipiului Bucureşti şi Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti, programul pilot al campaniei de informare ATITUDINEA R.
ATITUDINEA R este primul proiect complex iniţiat de Romprest, în colaborare cu alte instituţii de stat şi parteneri. Programul are ca scop conştientizarea şi informarea participanţilor (copii, cadre didactice, părinţi) asupra importanţei pre-colectării selective şi formarea unui comportament eco-civic faţă de mediul înconjurător. În cadrul proiectului vor fi efectuate şi implementate periodic programe de pre-colectare selectivă, prin organizarea unor competiţii între şcoli.
„De-a lungul timpului, compania Romprest, alături de partenerii tradiţionali, dintre care menţionez autorităţi locale, autorităţi centrale, instituţii de învăţământ etc., s-a implicat activ în diverse acţiuni de responsabilitate socială. Considerăm că este datoria noastră civică să ne implicăm activ în protejarea mediului înconjurător care, în final, înseamnă un mediu de dezvoltare sănătos pentru tânăra generaţie. Trebuie subliniat că efortul Romprest nu ar fi fost suficient fără sprijinul autorităţilor locale, centrale şi guvernamentale care nu numai că s-au alăturat demersului nostru, dar au contribuit la reuşita acestui proiect”, a declarat Elena Barabancea, Director Direcţia Management Romprest.
Atitudinea R
ATITUDINEA R îşi propune să înveţe copii, într-o manieră originală, ce înseamnă pre-colectarea selectivă a deşeurilor şi de ce este important să dezvolte acest timp de comportament. La rândul lor, copii vor deveni comunicatori către adulţi, sensibilizându-i şi generând o schimbare atitudinală faţă de importanţa colectării pre-selective a deşeurilor.
Proiectul pilot ATITUDINEA R va fi implementat în 8 şcoli din