Televiziunea Romana si-a asigurat pozitia de lider al audientelor pe toate segmentele de public in timpul difuzarii partidei de fotbal Olanda-Romania. Difuzat de TVR1, TVR HD si online pe site-ul www.tvrplus.ro, meciul din Preliminariile Campionatului Mondial Brazilia 2014, disputat la Amsterdam marţi, 26 martie, a depasit audientele altor programe tv indragite precum Masterchef (ProTV), filmul Crocodilul, urmat de Un show păcătos (Antena 1) sau serialulSuleyman Magnificul (Kanal D).
Potrivit tvr.ro, 3.249.000 de telespectatori, in medie, au stat cu ochii pe TVR 1 la meciul Olanda-Romania in intervalul orar 21.33-23.24, ceea ce corespunde unui rating mediu de 17,1% şi unei cote medii de piaţă de 30,9%. La nivelul publicului urban, partida de fotbal a fost urmărită, în medie, de 1.698.000 de telespectatori (rating mediu 16,2% şi share mediu de 29,1%). Targetul comercial a fost reprezentat de o medie de 809.000 de telespectatori (rating mediu de 14,5% şi cotă medie de piaţă de 27,9%).
Televiziunea Romana si-a asigurat pozitia de lider al audientelor pe toate segmentele de public in timpul difuzarii partidei de fotbal Olanda-Romania. Difuzat de TVR1, TVR HD si online pe site-ul www.tvrplus.ro, meciul din Preliminariile Campionatului Mondial Brazilia 2014, disputat la Amsterdam marţi, 26 martie, a depasit audientele altor programe tv indragite precum Masterchef (ProTV), filmul Crocodilul, urmat de Un show păcătos (Antena 1) sau serialulSuleyman Magnificul (Kanal D).
Potrivit tvr.ro, 3.249.000 de telespectatori, in medie, au stat cu ochii pe TVR 1 la meciul Olanda-Romania in intervalul orar 21.33-23.24, ceea ce corespunde unui rating mediu de 17,1% şi unei cote medii de piaţă de 30,9%. La nivelul publicului urban, partida de fotbal a fost urmărită, în medie, de 1.698.000 de telespectatori (rating mediu 16,2% şi share mediu de 29,1%). Targetul comercial