Compania de Apă Someş, aflată în subordinea Consiliului Judeţean, şi-a majorat organigrama cu 230 de locuri.
Astfel, această companie cu acţionariat majoritar de stat ajunge unul dintre marii angajatori ai judeţului, crescându-şi numărul de salariaţi de la 1.860 la 2.090. Consilierul PDL, Horaţiu Catarig, a atras atenţia că au fost înfiinţate şi două posturi noi de directori, care nu-şi justifică rostul. Directorul economic al Companiei de Apă, Rodica Filip, a explicat că s-au extins serviciile de furnizare a apei şi la nivelul judeţului Sălaj şi că fiecare post nou înfiinţat este necesar.
Propunerea executivului Consiliului Judeţean privind extinderea organigramei Companiei de Apă Someş nu avea cum să treacă de votul plenului fără să fie criticată de reprezentanţii PDL. Consilierul Horaţiu Catarig a cerut lămuriri privind necesitatea înfiinţării a nu mai puţin de 230 de noi posturi, care se adaugă la cele 1.860 deja existente: „Vreau să ştiu dacă sunt indispensabile aceste posturi".
Oficialul CAS a explicat că au fost finalizate noile staţii de epurare din Gherla, Huedin, Jibou şi Cluj-Napoca, fiind necesar personalul care să asigure funcţionalitatea lor. Catarig a arătat că nu înţelege de ce era nevoie să fie înfiinţate două posturi de directori, unul de dezvoltare şi unul comercial, în condiţiile în care întreg sistemul de furnizare de utilităţi este coordonat de actuala echipă de management a companiei. „Sunteţi cel mai mare furnizor de utilităţi. Aveţi monopol pe serviciile de apă şi canalizare. Nu înţeleg de ce mai aveaţi nevoie de un director comercial, ca să facă ce?", a întrebat Catarig.
Rodica Filip a menţionat că se impune un post de director de dezvoltare pe sucursala Zalău, având în vedere că reţeaua va fi extinsă şi în zone rurale. De asemenea, directorul comercial va avea sarcina să verifice fiecare contract care va fi semnat