Producătorul canadian de telefoane inteligente "BlackBerry" a raportat un profit trimestrial neaşteptat datorită cererii pentru noile modele cu ecran tactil.
În trimestrul fiscal încheiat în 2 martie, compania a obţinut un profit net de 98 de milioane de dolari sau 19 cenţi/acţiune, comparativ cu o pierdere de 125 de milioane de dolari sau 24 de cenţi/ titlu în perioada similară din anul anterior.
Analiştii aşteptau o pierdere de 10 cenţi/acţiune.
Vânzările companiei au scăzut, însă, la 2,68 miliarde dolari, de la 4,2 miliarde dolari, "BlackBerry" pierzând cotă de piaţă în favoarea rivalilor precum "Apple" Inc.
Compania a livrat aproximativ un milion de telefoane Z10 (model nou) în perioada de raportare, dintr-un total de 6 milioane de smartphone-uri vândute în intervalul respectiv.
ALINA VASIESCU Producătorul canadian de telefoane inteligente "BlackBerry" a raportat un profit trimestrial neaşteptat datorită cererii pentru noile modele cu ecran tactil.
În trimestrul fiscal încheiat în 2 martie, compania a obţinut un profit net de 98 de milioane de dolari sau 19 cenţi/acţiune, comparativ cu o pierdere de 125 de milioane de dolari sau 24 de cenţi/ titlu în perioada similară din anul anterior.
Analiştii aşteptau o pierdere de 10 cenţi/acţiune.
Vânzările companiei au scăzut, însă, la 2,68 miliarde dolari, de la 4,2 miliarde dolari, "BlackBerry" pierzând cotă de piaţă în favoarea rivalilor precum "Apple" Inc.
Compania a livrat aproximativ un milion de telefoane Z10 (model nou) în perioada de raportare, dintr-un total de 6 milioane de smartphone-uri vândute în intervalul respectiv.
ALINA VASIESCU